divendres, 5 de setembre del 2014

Tutorial 27: Cartera per targetes de crèdit

Molt bon dia, 

Què tal ha anat la primera setmana de setembre? Espero que ja tinguis les piles ben carregades per resistir el nou "any laboral" o el curs que comença!

Jo sí que les hi tinc... aquesta reestructuració m'està apujant l'ànim!!!!

Bé, avui és divendres i toca tutorial, però aquests dies, mentre buscava el que volia compartir amb tu, m'he adonat que tot i que, evidentment,  tothom -vull dir homes i dones- pot fer els tutorials que presento, sempre l'he extret de pàgines que, bàsicament, van adreçades al públic femení, i saps que m'ha passat? Doncs que m'he fet ràbia jo mateixa!

Així que aquest cop he buscat pàgines adreçades a tu, viniler, per tal que també t'animis a participar d'aquesta "secció"... concretament avui, et presento la pàgina d'en Jeg Santos, un estudiant d'enginyeria que escriu sobre moda, estil i DIY.
Doncs a l'apartat de projectes he trobat aquest (entre molts d'altres), que m'ha agradat molt i que vull compartir amb tu! T'animes a fer-te una cartera com aquesta per a les targetes de crèdit?


Doncs apa, comencem amb els materials que necessites:

 
* Cúter o tisores
* Pegament tèxtil
* Retall de símil de pell (o qualsevol altre material tèxtil amb el que vulguis treballar) * Els patrons, que pots descarregar-te aquí.







PASSOS:

1. Insereix la tira de cuir petita a través dels talls fets i aplica la cola a la part posterior.
 


2. Cus el tancament a la solapa per la zona indicada.
 


3. Doblega el cos i cus els laterals.
 


4. Aplicar esmalt d'ungles transparent en les vores de la solapa i tancament per evitar que s'esfilagarsi. Això pot ser opcional depenent del cuir o teixit utilitzat.
 

I ale, ja tens el teu porta targetes fet i acabat!


Què t'ha semblat la experiència? Com que segur que t'ha agradat, aniré compartint més tutorials d'aquest estil, d'acord?

Doncs apa, fica't mans a l'obra i ensenya'ns el resultat de la teva creació, eh?

Bon cap de setmana!!!!
** pots trobar el tutorial original en aquest enllaç!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ara que ho has llegit, explica'm què en penses!