dimecres, 9 de juliol del 2014

Un favor...

Molt bon dimecres!

Ara que la setmana ja va cap a avall, vull demanar-te un favor... i es que m'agradaria que m'ajudessis a millorar Vinil amb les teves opinions, per això, he creat una enquesta que m'agradaria que contestessis.



Només seran un parell de minutets de la teva vida i a mi, m'ajudaràs molt a saber si vaig pel bon camí o bé, si haig de canviar i/o afegir coses, continguts,... per fer que Vinil sigui la teva botiga de referència a l'hora de fer regals (als altres o a tu mateix/a!) i també si vols algun detall per acabar de decorar algun racó de casa teva.


Aquí tens l'enllaç on la trobaràs:

Enquesta Vinil

Ja saps que la teva opinió és vital per mi, així que t'agraeixo de tot cor [i potser d'alguna altra manera ;)] la teva col·laboració. I si et semblà oportú compartir-la amb els teus amics i coneguts ja seria fantàstic!

Moltes gracies per tot!
 
VINIL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ara que ho has llegit, explica'm què en penses!