divendres, 28 de febrer del 2014

Tutorial 12

Vinilers i vinileres,

Com cada divendres, toca compartir un nou tutorial per si voleu fer-lo durant el cap de setmana...

Però abans de comentar-vos el d'avui, voldria demanar-vos un favor: Podríeu dir-me quin tipus de tutorial voleu que pengi? De costura, manualitats, decoració,... no sé, fins ara vaig penjant els que em semblen més xulos, però potser vosaltres teniu altres preferències i temes que us agradarien més i us serien més útils.

Així que, no deixeu de comentar-me el que penseu per tal que pugui ajustar-me als vostres gustos i necessitats!! 

Ara sí que sí, aquí va el nou tutorial...

Aquest cop no és de costura... l'he trobat al blog de Hadas y Cuscus i es tracta de fer una petita estanteria decorativa... a veure si us agrada!

Caseta ocells

Està clar que podeu utilitzar els estampats que més us agradin, decorar-ho com preferiu i amb l'animal que vulgueu. A mi m'ha agradat aquest perquè aquí, els ocellets no estan tancats ni engabiats i es suposen lliures.

Ja ho sabeu, si us animeu a fer-lo no deixeu de compartir-ho amb nosaltres! I recordeu dir-me quin tipus de tutorial us agradaria que publiqués!

Ara sí, a passar un bon cap de setmana!



1 comentari:

  1. HOLA , jo també soc seguidora de VINIL i m'encanta tot el que penja. Una abraçada a tots i totes els VINILERS però sobre tot a VINI

    ResponElimina

Ara que ho has llegit, explica'm què en penses!