dimecres, 13 d’agost del 2014

Canvis a la vista?

Molt bones!

Com va l'estiu? Estàs de vacances? Ja les has fet? o bé, com a molts d'altres, no te'n toquen?

Jo ja saps que m'agafo uns quants dissabtes de festa, però estic treballant molt ja que s'apropa una nova etapa a Vinil. 
 

Conjuntament amb les noies de BrainStore li estem donant un tomb al model de botiga que ara és Vinil. 

Per què? Doncs per que necessita un impuls, agafar l'embranzida que li falta, la definitiva per poder tirar endavant, i això passa, irremeiablement per un canvi en la seva estructura i funcionament, així com pel tipus d'articles que ara ofereix.

Busco un nou estil (busco reenganxar-me al meu projecte inicial, el que motiva de debò, el que porto a dins)
Nous proveïdors (difícil, però no impossible)
Nous clients (i conservar els que esteu amb mi des de l'inici, és clar!)

De moment encara hi estem treballant però la idea és poder aplicar els canvis al setembre, és a dir, en menys de 3 setmanes! 

Així que imagina la feinada que tinc! 

Hi ha dies que no sé ni per on començar! Em sento una mica sobrepassada per tot el que ve, però estic segura que puc sobreposar-me, redefinir Vinil i tirar-la endavant.

Per cert,... t'agraden els gadgets?

VINIL

4 comentaris:

  1. Sònia!! Tots esperem amb moltes ganes la nova botiga VINIL!!!!! és clar que te'n sortiras i ja saps, pas a pas i una cosa darrera l'altra, és la única manera d'enllestir feina jejejejej t'ho diu una que ho sap per experiència :p

    Petonets

    ResponElimina
  2. això sona molt bé!!! Ànims que segur que tot anirà super-mega-bé!!! ;)

    ResponElimina

Ara que ho has llegit, explica'm què en penses!