dilluns, 25 d’agost del 2014

Monkey D. Luffy, el feltie

Molt bones Viniler/a,

Què tal has passat el cap de setmana? 

Jo ja saps que vaig tancar dissabte perquè era el "cumple" de la Núria i volia passar el dia amb ella...
Doncs bé, el fet és que, la Núria, és super fan de la sèrie d'anime One Piece, de l'exitòs creador Eiichiro Oda.

Així, l'any passat vaig fer-li, de regal, aquest coixí amb l'emblema dels protagonistes de la sèrie:


Va ser un èxit total, així que aquest any, vaig decidir fer-li un dels personatges que més li agraden, el capità del vaixell, en Monkey D. Luffy, que és aquest:


I així és com va anar agafant la forma definitiva que havia de tenir:
Retallar el cos

Fer els detalls de la cara

Fer la roba

Recta final. Falten els detalls

Aquí està. Enllestit!

A la Núria li va encantar i va estar super contenta amb el regal i jo, encara més contenta de veure que li agrada tant!!!

I a tu què et sembla? Has fet mai un ninot d'algun personatge? Si no,t'animo a que provis de fer-ne algun!

T'hi atreveixes?

VINIL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ara que ho has llegit, explica'm què en penses!