dimecres, 28 de maig del 2014

Desaparició i Reaparició

Viniler-vinilera,

Voldria disculpar-me per estar taaaaaaaants dies sense comunicar-me amb tu.

Fa un temps (quan va començar la "crisi comunicativa") vaig tenir problemes tecnològics amb la línia d'internet i també els telèfons, durant ben bé dos setmanes vaig estar (o jo em vaig sentir) totalment incomunicada del món. Sembla mentida com depenem dels aparells electrònics quan, no fa tants anys, el telèfon -únic!!!- de la casa estava fixe al passadís o al menjador!


Quan per fi vaig recuperar la comunicació em vaig dedicar a altres cosetes (laborals, eh? ;-p) i, certament, t'he tingut força abandonada (o abandonat).

Però el fet es que ara ja torno a estar en consonància i comunió amb la tecnologia i reprenc els hàbits de sempre... bé, no ben bé... T'explico: 

Vaig demanar una auditoria de la marca a les xarxes socials (si vols saber qui me la va fer, et diré que va ser la Carmen, una fantàstica, simpàtica i professional sevillana, autora del blog Revista Promocionarte). Total, que em va fer un estudi molt complert del que estic molt satisfeta, on em proposa canvis i una remodelació important del blog.

http://revistapromocionarte.blogspot.com.es/

Fins ara he estat pensant (i encara no he acabat) com redissenyar el blog, els colors, el format i totes aquestes coses i en breu em ficaré mans a l'obra i començaràs a notar les diferències. 




Espero haver après molt de la Carmen i que t'agradi força tot el que faré.

Però tu em pots ajudar a trobar el camí. Com? Doncs amb alguna idea o suggerència que puguis fer-me per tal que el canvi sigui ben bé al teu gust. Així que espero la teva col·laboració!



Bé, per avui, que és la reintroducció, ja està bé, però prepara't perquè a partir de demà tindràs notícies meves sovint!

1 comentari:

  1. Esperem novetats, doncs! :) ja estic intrigada jo per veure el que fas jejeje
    petonets

    ResponElimina

Ara que ho has llegit, explica'm què en penses!