dimecres, 2 d’octubre del 2013

Nova Artesana

Voldria presentar-vos una nova artesana... Jo mateixa!!!

Fa temps que estic fent cosetes però no em veia amb cor de presentar-les en públic. Ara, em sento preparada per compartir amb vosaltres les meves creacions i deixar-les volar amb qui les vulgui comprar...

He provat diverses coses i, finalment, el que més m'agrada fer és treballar el feltre i fer que un retall d'aquest material agafi forma i es transformi en alguna cosa maca, feta amb molta dedicació  i, sobretot, amb molt d'amor.

Aquí us ensenyo les cosetes que faig...

Gatet. És ideal per als més petits ja que no hi ha res amb que es puguin fer mal.

Marietes de diversos colors. Igual que el gatet no té res perrillós.

Sabatetes de nadó de 3 mesos. És poden fer en diferents mides.

Polsera de botons.
Bé, espero que us agradi tot el que faig. 

Espero els vostres comentaris!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ara que ho has llegit, explica'm què en penses!