divendres, 31 d’octubre del 2014

Més novetats

Bon dia Viniler/a,

Avui vull seguir mostrant-te algunes de les novetats que m'han arribat últimament.

Si em segueixes en alguna xarxa social, segurament ja les has vistes, però te'n porto alguna que encara no està publicada enlloc!!!! 

Les vols veure? Doncs som-hi!
Boli amb llum i notes adhesives. Inclouen cinta per penjar.
Boli en forma de càpsula. Extensible.
Bolis en forma de mà. Són flexibles.
Calculadora solar transparent. Diversos colors.
Mini DanBoard per penjar al mòbil.
Bloc de notes Death Note. Inclou el boli.
Figura de'n Klilyn. 20 cm. aprox.
Guardiola Shin Chan. 20 cm. aprox.
Porta auriculars.
Tub 12 llapis de colors.
Llibreta puzzle. Disponible en dos colors.
Subjecta begudes per escriptori.
Què et sembla? mola, eh?

Doncs no deixis de passar per aquí a buscar el que més t'agradi!!!

VINIL

2 comentaris:

  1. m'encanta la figureta del krilin! jejee em recorda quan era petita! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejejeje, em penso que som diverses generacions que recordem i recordarem els personatges de Bola de Drac!

      Elimina

Ara que ho has llegit, explica'm què en penses!