dilluns, 2 de juny del 2014

Vinil.cat canvia d'imatge

Bon dia, 

Com t'ha anat el cap de setmana? Jo, com ja saps, el dissabte vaig treballar i, tal com et vaig anunciar al post del dia 28 de maig, Desaparició i Reaparició, li he canviat la imatge al blog. Suposo que ja te n'has adonat, oi? ;)

Doncs ara, que ja he començat els canvis, et passo la pilota i et faig entrar al joc... El que vull demanar-te, és que em diguis què et sembla la nova imatge. Què en penses, què hi canviaries (si es que hi modificaries alguna cosa), què hi trobes a faltar o què t'hi sobra. Si et sembla tot perfecte també pots dir-ho, eh?

I es que la teva opinió és bàsica per mi. Necessito saber què t'agrada i com t'agrada per tal de poder oferir-te el que busques i necessites. I quina millor manera de fer-ho que donant-te veu en el procés de canvi?

Doncs ja ho saps, espero els teus comentaris! Pots deixar-me un comentari aquí mateix, en aquesta entrada, al facebook, al twitter o enviar-me un correu electrònic (vinil@vinil.cat). El que prefereixis!

Jo estaré encantada de rebre notícies teves i respondre't qualsevol dubte o qüestió que tinguis.

Així que apa, a opinar!

Ah, i moltes gràcies per ajudar-me a millorar!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ara que ho has llegit, explica'm què en penses!