dissabte, 21 de desembre del 2013

Revistes

Avui, voldria recordar-vos que a Vinil també podeu trobar un parell de revistes molt interessants:

 Veoveo! Magazine, primera que vaig tenir. Una revista super xula i entretinguda on, si us agrada tot el relacionat amb el Craft, el punt, les manualitats,..., trobareu mil idees per posar en pràctica i descubrireu un munt de botigues i creadors i creadores que us inspiraran. 

Veoveo! núm. 4. L'últim número!

Plec, la última adquisió de Vinil en tema revister i que em fa especial il·lusió tenir. És la revista del món cultural Lleidatà.
Estic estic molt agraïda als seus editors per haver pensat en la meva botiga com a punt de venda.

Plec núm. 2. L'últim número!

Animeu-vos a fer-hi una ullada perque segur que us encantaran!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ara que ho has llegit, explica'm què en penses!